ADL HOSPITAL

بيمارستان فوق تخصص عدل

نوبت دهي آنلاين

بهبود کیفیت
مسئول واحد: آقای دکتر عباس همایونی

"خلق فرهنگ بهبود كیفیت مستمر نیازمند، داشتن هدف یا شناخت دقیق چشم انداز سازمان است."
واحد بهبود كیفیت در بیمارستان در راستای استقرار استاندارد اعتباربخشی ملی و سایر استانداردهای بین المللی راه اندازی گردیده است. اعتبار بخشی ارزیابی همه جانبه و سیستمی خدمات درمانی می باشد كه منجر به پیامدهای مطلوب برای بیمار و ارتقاء كیفیت و ایمنی می گردد.

اهم شرح وظایف واحد بهبود کیفیت بیمارستان:
1. تدوین و بازنگری برنامه استراتژیک
2.  هدایت و استقرار استاندارد اعتبار بخشی
3. تدوین برنامه های عملیاتی و برنامه های بهبود كیفیت با مشاركت صاحبان فرآیند ها
4. تظارت بر عملكرد كمیته های بیمارستانی
5. مشاركت در بازدیدهای مدیریتی ایمنی و برگزاری جلسات RCA
6. انجام ممیزی داخلی براساس راهبر اعتباربخشی ملی هر 6 ماه یكبار
7. مشاركت در تحلیل نیازهای آموزشی بخش ها و واحدها در راستای ارتقاء دانش و مهارت كاركنان
8. نظارت بر فعالیت های مرتبط با ارتقا رضایتمندی بیماران/ همراهان  و واحد رسیدگی به شكایات

شماره تماس مستقیم:
از طريق تماس با خطوط تلفن مستقيم بیمارستان و شماره‌گيری داخلی  واحد بهبود کیفیت به شماره 2055