FA
مدیریت امور مالی - دکتر بهرام آقایی

مدیریت امور مالی - دکتر بهرام آقایی

  • وظایف مدیریت مالی بیمارستان

    1_رسیدگی به پیش پرداختها و علی الحسابها و اسناد و مدارک مربوط از نظر رعایت و اجرای قوانین و مقررات مالی

    2_انجام امور مربوط به تشخیص و تعیین سر فصل حساب، تهیه تراز عملیات و تهیه و تنظیم حساب ماهانه در موعد مقرر و امضا آنها

    3_ تهیه و تنظیم پیش نویس دستورات و فرم های محاسباتی و گزارش های مالی و بودجه تفصیلی

    4_بررسی لازم درمورد صورت حسابهای تنظیم شده و اصلاح موارد موردنیاز بر حسب مقررات امور مالی

    5_ کنترل و نظارت لازم بر عملکرد حسابداران تحت سرپرستی و تقسیم کار بین آنها و ارائه راهنمایی فنی لازم به آنها

  • رزومه مدیر امور مالی

  • مدرک تحصیلی : دکترای مدیریت مالی – بین المللی
  • اهم سوابق اجرایی :
  • -کارشناس امور مالی و مدیر امور مالی معاونت دانشجویی و فرهنگی
  • مدیر امور مالی معاونت آموزشی وزارت بهداشت و درمان
  • مدیر امور مالی معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان
  • مدیر امور مالی مرکز تحقیقات آزمایشگاههای رفرانس
  • مدیر امور مالی معاونت هماهنگی با مسئولیت پروژه­های بهداشتی و درمانی ناشی از خسارات جنگ خلیج فارس – دوره وزارت دکتر پزشکیان
  • انجام امور مالی مربوط به طرح­های سازمان بهداشت جهانی
  • مسئولیت امور مالی دبیرخانه تحقیقات کاربردی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
  • کارشناس امور مالی دبیرخانه هیات امنا موسسات ودانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی
  • انجام امور حسابداری و حسابرسی در بخش خصوصی و طرح های عمرانی   شرکت در نمایشگاه های   بین المللی
  • شرکت در کارگاه های آموزشی مربوط به امور مالی و بودجه ریزی المللی سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار در داخل و خارج از کشور.

 

 

دریافت فایل