ADL HOSPITAL

بيمارستان فوق تخصص عدل

نوبت دهي آنلاين

021 - 92005905

واحد بیماران بین الملل بیمارستان عدل
واحد بیماران بین الملل بیمارستان عدل دارای خدمات و  هماهنگی های اولیه، اتاق انتظار، پذیرایی، پزشك IPD و پزشك معالج بیماران می باشد. 
بیمارستان عدل خدماتی ارزشمند در حوزه توریسم درمانی به بیماران بین الملل ارائه می دهد.
فرآیند تشخیص و درمان در كنار اقامت بیمار و همراهشان در اتاق های خصوصی، دوتخته و یا VIP كه توسط واحد بیماران بین الملل هماهنگ شده و در اختیار ایشان قرارداده می شود.
 
خدمات واحد اموربیماران  بین الملل:
با مراجعه به سایت بیمارستان و راهنمایی مربوطه، با كارشناس IPD  تماس بگیرید كه ایشان تمامی اطلاعات را در اختیار شما قرار داده و به همه سوالات شما پاسخ می دهد. سپس از بیماران خواسته می شود مدارك پزشكی خود را در اختیار ایشان قراردهند تا سوابق پزشكی را با متخصصین مربوطه مطرح كرده و پس از ارزیابی همه جانبه شرح درمان، به مراجعه کنندگان اطلاع داده میشود كه در صورت تمایل برای یك تاریخ معین مراجعه نموده و تمهیدات لازم را برای سفرشان در نظر بگیرند.
پذیرش بیماران:
 از بدو ورود با مراجعه به واحد روابط بین الملل و ارائه پاسپورت بیمار از طریق كارشناس واحد مربوطه انجام میگیرد و با توجه به مشكل بیمار و هماهنگی با پزشك IPD در كوتاهترین زمان ممكن برای بخش مربوطه پرونده پزشكی بیمار تشكیل می گردد و اقدامات درمانی جهت بیمار آغاز می شود.
بیمار در طول بستری در بیمارستان  همه روزه از طریق كارشناس واحد بین الملل پیگیری می شود و با مترجم یا رابط بیمار در تماس می باشد و پیگیریهای مربوطه از طریق ایشان انجام می گیرد و با ارائه برگه نظر سنجی با توجه به زبان بیمار نظرسنجی می شود و در نهایت در روز ترخیص با ارائه صورتحساب مربوطه و برگه خروج بیمار ترخیص می گردد و در 10 روز بعد از ترخیص نیز توسط واحد بین الملل مورد پیگیری قرار می گیرد.
امكانات رفاهی برای بیماران بین الملل و همراهان آنها:
1. مترجم زبان های انگلیسی، عربی، كردی
2. اتاق های خصوصی و VIP
3. اینترنت و Wi-Fi
4. كافه تریا
5. امكان سفارش انواع غذا
6. تاكسی سرویس
7. امدادآمبولانس
8. خدمات پرستاری در منزل و یا در اتاق بیمار در بیمارستان

كنترل هزینه درمانی:
می توانید برای اطلاع از هزینه ها قبل از مراجعه حضوری به بیمارستان، هزینه تقریبی آن را از كارشناس IPD، استعلام نمایید.